mysafeplace

2012-12-31
13:34:16

2012
  • 2012 började, jag skulle sluta äta godis. Klarade fem dagar tror jag..
    Några andra löften kommer jag inte ihåg att jag hade!

  • Jag fyllde 19, firade den med bowling med Dennis och Jessica.

  • 21 februari firade jag och Dennis ett halvår tillsammans!

  • 17 april skrev jag på kontrakt för lägenhet!

  • 5 juni tog min fina pojkvän studenten, och den 7 var det min tur, och det var det bästa på hela året.
    Hade så otroligt kul under studentdagarna! Så mycket känslor på en och samma gång, helt sjukt!

  • 18 augusti åkte Jag, Dennis, Conny och Julia till turkiet för att firade Dennis 20 årsdag.
    Vi spenderade även våran ettårsdag tillsammans där. Helt underbar resa!

  • Sena tjötkvällar med kaffe ute hos Jennifer blev det mer och mer ut av,
    och så mycket som jag skrattar där, är helt sjukt!
Jag har festat och levt livet, jag har har haft fruktansvärt roligt, men även gjort saker jag ångrar något enormt.
Jag har mått oerhört bra, men även dåligt. Varit rädd över att allting skulle ta slut, för att sedan kunna andas ut. Det har varit mycket känslor i år. Som alla andra givetvis. 2012 har varit bra,
men jag tror att 2013 kommer bli ännu bättre!
 
Vänner har kommit och gått, dock ingen som jag anser jag ändå behöver i mitt liv.
Dom som har stått vid min sida har gjort det, och inte flyttat på sig. Jessica. Rebecca. Dennis. Bästa!
 
Det finns så mycket mer jag skulle vilja skriva, både bra och dåligt, men kan inte rikitgt sätta fingret på det och få ut det i ord. Men det kommer väl det med så småning om. Men som jag sa förut, jag tror 2013 blir bättre!
 
Gott nytt år!
 
 
 
Kommentar:
#1: Rebecca

Puss på dig bästavän!

2012-12-31 @ 15:09:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: