mysafeplace

2012-12-06
22:25:00

yolo
Sitter och funderar på om jag ska ta och slänga mig i sängen strax!
Ska försöka komma upp hyfsat i tid imorgon och få lite gjort. 
Sitter och är lite deppig över att jag kanske kommer få tandställning. 
Jag kan ju säga nej om jag verkligen inte vill. 
Men det kanske är lika bra? Annars kanske jag ångrar mig. 
Hm, jag vet inte ritkigt. Ska dit igen den tjugonde, så får se vad dom säger då. 
 
I brist på annat så blir det tre ida-jessica-party-ego-bilder! 
 
Kommentarer:

Jag tycker det är charmigt med tandställning :) Och tänk på hur snygga tänder du kommer ha sen!

Svar: Hmm, jaa kanske lite :) Jo, visst! Det är jättebra :)
None None

2012-12-10 @ 17:24:27

Var gärna med i min julkalender, där du kan vinna fina priser!

http://tiepnajjs.com/2012/december/lucka-12.html#comment
http://tiepnajjs.com/2012/december/lucka-11.html#comment

Varje lucka kommer upp klockan 10 varje dag, kram :)

2012-12-13 @ 13:54:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: