mysafeplace

2012-08-20
12:24:00

Dag 3 – Berättar lite om mitt liv
Jag är född -93, och fyllde alltså 19 i år. 
Jag har bott i Färgelanda sedan 20 december -96, det var då jag flyttade till min "fosterfamilj". Att säga fosterfamilj känns för mig bara knäppt, då dom för mig är en riktig familj där jag verkligen har hört hemma. 
Min pappa dog när jag var fem år och jag saknar honom så otroligt mycket. Inte en dag går utan att jag tänker på honom. 
 
I slutet på juni flyttade jag ihop med min pojkvän i en etta i Uddevalla, och den 21e augusti har vi varit tillsammans i ett år! Och det känns helt underbart, jag har träffat den jag vill spendera mitt liv med! 
Just nu är jag arbetslös och planerar väl att släpa mig till AF efter jag varit i Turkiet som jag åker till på lördag, med tre underbara människor! 
 
Skulle jag beskriva mig själv med ett par ord så skulle det vara: Envis, omtänksam och impulsiv!
 
 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: