mysafeplace

2012-07-08
11:53:33

Never regret anything thad made you smile
Har nu käkat frukost, som bestod av ett knäckebröd med skinka och gurka och en smoothie gjord på nektariner. Inget jag rekomenderar dock, den blev inte god alls. Men väldigt mättande. När man skriver att man äter knäckebröd så låter de så snålt tycker jag, men faktiskt så är det riktigt gott! Jag tycker verkligen om det i alla fall! 
 
Todays plans ♥
  • Diska
  • Ut på en runda, försöka få en timme ungefär 
  • Städa lite 
  • Handla
  • Laga någon god mat 
 
Kommentar:

Detta är några: http://halsa.se.msn.com/traning/5-effektiva-magövningar?page=3#image=1
Sen har jag några från en sida i SOLO, kan lägga ut bild eller något snart! Sen kan jag ju några själv också, som rygglyft elle nåt (ligger på mage med händerna under hakan och sen för armbågarna bakåt mot midjan) + plankan oså :)

Svar: Okejokej! :) Ja lägg gärna ut, alltid bra med träningstips haha ;)
None None

2012-07-08 @ 13:51:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: