mysafeplace

2012-05-15
19:39:31

Dålig energi
Nämnde jag att jag var bitter igår? Well, det verkar inte gå över. 
Imorgon i skolan ska vi tydligen på en föreläsning som heter "Är jag anställningsbar?" Jag kan svara på det här och nu. "Nej det är jag inte, på grund av att jag gått på en skitskola." Tror inte jag är ensam om den inställningen.


Har ingen lust att gå till skolan imorgon heller. Av flera anledningar. Men jag borde. Jag borde vara överlycklig just nu. Inte bara för att jag har världens underbaraste familj utan också för att snart är allt slut, snart tar vi studenten. Men just nu känner jag inte den minsta gnutta glädje. Jo, men endast för att jag får träffa min pojkvän om ett par timmar. För skolan? Not so much. Någon som känner som jag?

Det är så konstigt. Förra veckan kändes allt SÅ bra. Det kändes verkligen som om jag skulle ta ikapp allt, som om allt skulle funka med skolan. Och nu, allt är som bortblåst, känner mig riktigt nere. Fan va kasst..

Kommentarer:
#1: Maja

du fixar det, det VET jag!! hör av dig om du vill snacka av dig idis, you know!

2012-05-15 @ 22:47:28
#2: Enander

Du är inte ensam!! Känner typ likadant.. har en tenta på måndag som jag inte alls pluggat till och har en massa annat jag vill hinna med i helgen och orkar helt enkelt inte!! Våran kurs har vart helt mongo, får massa examinationer nu sista 2 veckorna medans vi gick 4 veckor innan utan att göra ett skit..!! Men snart slut så bara att kämpa på =) Det fixar du med!!

2012-05-16 @ 09:01:03
#3: Denice

Hej, vilken härlig blogg! :)



Kolla gärna in tävlingen på min blogg!



http://denice.se/2012/may/korsords-tavling.html#comment

2012-05-17 @ 23:52:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: