mysafeplace

2012-11-10
14:59:42

Down

Så som jag har mått den senaste månaden och allra värst den senaste veckan har jag aldrig mått innan. Ångest , oro, rädsla. Jag vet inte hur jag ska beskriva det riktigt. Men det som jag vet är att det är jag själv som har orsakat det. Jag har förändrats till en person som jag inte trodde var möjlig. Jag känner inte igen mig själv och jag vet inte vem jag har blivit.

Jag har sårat många på vägen, och det finns inte ord som kan beskriva hur dåligt jag mår över det och hur gärna jag vill göra allting rätt igen.

Jag har lovat mig själv att vända mig och gå nu, och aldrig se tillbaka. Jag vill aldrig se den här personen igen.

Kommentar:

Hej!
Var gärna med i min frågestund! Fråga vad du vill och jag svarar på alla frågor i ett videoinlägg! Kram:)
http://elionora.blogg.se/2012/november/fragestund.html#comment

2012-11-12 @ 21:21:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: