mysafeplace

2012-10-25
12:46:12

jag skadar andra, inte bara mig själv
När jag har människor runt mig mår jag bra. Jag ler, jag skrattar och jag tänker inte på något speciellt.
När jag blir ensam sjunker jag ihop, jag börjar tänka och allting blir svårt. Det är svårt att förklara.
Jag vill kunna vara ensam, jag vill kunna må bra ensam, jag vill kunna känna känslan "ensam är stark". 
 
Det finns så mycket jag vill. Det som ligger överst på listan är skriva klart min bok. 
Det är bara att skriva säger någon.
Nej.
Om ni har sett One Tree Hill såven ni att Peyton säger att hon vill måla något som ska betyda något. 
Och det är så jag känner med, jag vill skriva något som kommer betyda något för någon.
Jag vill nå fram till någon med mina texter.
 
Deep shit, xx ♥
Kommentar:
#1: Rebecca

sv: jag älskar dig med stumpan! <3

2012-10-28 @ 20:15:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: