mysafeplace

2012-09-22
22:49:00

Hårvård - Bellbox
Bästa stället att köpa sina hårvårdsprodukter är Bellbox! I alla fall om du frågar mig.
Jag köper alltid mina produkter till håret där.

Mitt absoluta favoritmärke är
 L’anza. De flesta av deras produkter är kanon! En av mina favoriter som du kan hitta hos Bellbox är L’anzas silkesdroppar som är helt underbart för håret. Topparna blir mjuka och spretar inte. Har man slitna toppar så är detta perfekt. Detta får du för 211:- vilket jag tycker är ett himla bra pris då dropparna är oerhört dryga. Jag har haft en flaska i över ett år och den är långt ifrån slut.

 En annan produkt jag gillar är detta grymma hårsprayet från märket Vision. Du får en stor flaska för 116:- vilket jag tycker är otroligt billigt för att vara ett så bra spray. Det är både bra och luktar gott.
Vilket jag anser är väldigt viktigt.  Jag har i alla fall alltid varit väldigt nöjd med detta! 
 
Så jag säger bara att letar du efter något till ditt hår, gå till Bellbox, dom har allt!





 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: