mysafeplace

2012-09-24
08:40:21

i don't belong here
Godmorgon. Sitter i köket och dricker te och myser med tända ljus.
Hösten börjar verkligen knappa in på mig nu. Får lite panik av känslan.
Så fort jag blir själv drar jag mig tillbaka mer och mer och vill bara sitta tyst och bara tänka.
Vill bara vara själv.
Vill bara vara jag. Det är lätt att tappa greppet. 
Alla minnen, alla saknade stunder. Allt man saknar kommer tillbaka när man känner sig som längst borta.
Och det gör ingenting lättare. Det känns som att gå i lera. Ju mer du trampar, desto längre ner sjunker du. 
 
Vill egentligen inte skriva deppiga saker, men det blir lätt så.
Just nu önskar jag att jag bodde i Färgelanda så jag kunde åka hem till mamma & pappa när jag ville.
Och till Jessica för att bara prata bort flera timmar, skratta så att man nästan kissar ner sig.
Gråta till tjejiga serier eller bara fjanta runt.
Du är förjävla bra Jessica, de vet du hoppas jag ♥
 

Glömde helt bort vad jag egentligen skulle skriva, men det kommer väl sen kanske. 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: