mysafeplace

2012-09-16
15:51:07

my week
Om inte man inte är deprimerad innan så blir man ju det av vädret i alla fall..
 
Jessica tycker att jag är dålig på att uppdatera, så en får väl ta och göra det antar jag ;)
Har fart och flängt hela veckan känns de som, i tisdags var jag uppe i Tanum med min syster som stöd när hon tatuerade sig. På kvällen åkte jag hem till mamma och pappa och myste där. Onsdag körde jag mamma till tutteklämundersökning och sen körde jag hem henne igen, och sen tillbaka till stan. Var hemma i lägenheten kanske 40 min innan jag åkte med Hanna på hundtävling. Mysigt! 
Torsdag åkte jag och spenderade hela dagen i Färgelanda, förmiddagen hos svärmor och resten av dagen/kvällen hos bästa Jessica! 
Fredag kväll kom Jessica och Jappax hit så vi drack och hade allmänt roligt! 
Igår gjorde jag inget speciellt och idag är jag mer död än levande. Så de va min vecka! 

Blandade bilder från veckan!




 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: